fredag 3. juli 2009

Skattejakt

Mamma har vært på jakt. På jakt etter kjøkkenredskaper. Ferden gikk inn i svartstua som står på gården, og ut kom hun med alt mulig. Under ses alt jeg tok til meg (som min søster ikke rakk å ta).





Siste fatet med detaljbildet er et Figgjo Flint fat, et norsk design. Norsk design er det forøvrig på det grønne fatet også. Nedenfor tar jeg med et bilde av noen helt andre ting som ble funnet; en lebestift etter min bestemor (den lukter fortsatt likt som den gjorde når hun brukte den. Hvor mye rart er det ikke i den da?), et armbånd jeg en gang har fått av min mor, og en lebestiftholder (eller hva det nå heter) jeg har kjøpt selv. Ting som jeg har pakket bort og som ble funnet til stor glede for meg igjen, hvertfall nostalgisk sett. Blir bare armbåndet som ikke går i søppla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)