søndag 30. august 2009

Loppemarked

Ved en tilfeldighet endte jeg opp på Sagens musikkorps loppemarked i dag, og dette ble dagens kjøp. Tiden vil vise hva som skjer med disse boksene, men jeg har noen ideer! Boksene inneholdt litt av hvert; gamle julekaker, te, og ikke minst tjukt lag med støv. Blir ikke noe igjen av de tingene etter jeg er ferdig med de! Ble noen hobbybøker med på kjøpet også.

Var også innom Birkelunden i dag på Grünerløkka, og der var det utrolig mye å se akkurat denne dagen! Det jeg kjøpte på loppemarked var kjedelig i forhold til alt man fikk se der. Har aldri vært der før når det har vært så mange boder, og så mye spennende og pent å se. Er man ute etter noe spesielt er absolutt det plassen å oppsøke. Klok av skade så må jeg ta med kameraet neste gang!

1 kommentar:

  1. Hei, takk for kommentar på bloggen min :)
    Så artig med loppis (jeg og søster har et i sikte når hun kommer på besøk til helga :))
    Du lager jo kjempefine ting da, blir spennende å se hva det blir til med de boksene!
    Jeg linker deg om det er greit? Morsomt å følge med kjentfolk!
    Hilsen Maria :)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)