torsdag 24. desember 2009

Julehilsen til dere alle!

Jeg har desverre en lei tendens hver gang jeg er hjemme med å knuse noe. Av den grunn har mamma og jeg avtalt at hun ikke skal fortelle meg hvor den gamleste julepynten står. Jeg har likevel en anelse om at en av de gamle er den nissen til venstre i bildet..


En forening av gamle og nye ting i et over 100 år gammels hus.

Den gamle klesrulla på gården sammen med julepynt fra 80-tallet, samt et moderne juletre.

En nisse etter mine farger!


Gamlefar og gamlemor i rikula- tippoldemor og tippoldefar som min kusine tror...



Min jul feires i nordlysets rike. Det er alltid en fryd å satte sine bein på nordnorsk jord, og trekke inn den friske vinterlufta. Men det ble ikke jul før jeg kom hjem- til ferdigpynta hus! Det er alltid deilig å komme hjem, men dette er noe ekstra, spesielt i år syns jeg huset var veldig pent pyntet. All ære til mamma for det! Nå sitter jeg og tar livet med ro imens pinnekjøttlukta fyller nesen.

Det kommer til å bli en stillestans her på bloggen frem til i midten av januar, i og med at man skal feire nyttår på andre siden av kloden. Med det sagt så vil jeg ønske dere alle en riktig god jul og et godt nyttår!


3 kommentarer:

  1. Goo jul =)
    korr du ska reise?! hæ? kjente d røkka i reisetåa me en gång her no! Hæppi trip uansett..!

    go juleklæm =)

    SvarSlett
  2. Du får ha en go tur te australia.
    Fra mamma Mona.

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)