søndag 24. januar 2010

GIVE AWAY hos Rosetrend!

1. En rosemalt treskål, i svarte og hvite toner. 28 cm i diameter.

2. En innbundet bok, den øverste man ser i bildet.




3. En pute og et handlenett.

Jippi, jeg har hatt 6000 besøkende! Etter som jeg kan se i denne bloggverdenen er det mer vanlig å feire 5000 besøkende. Men siden jeg nådde det tallet i tiden rundt jul avventet jeg feiringen til nyåret. En liten gave i februar er vel heller ikke å forakte!
Reglene er standard.
1 lodd: Skriv en kommentar til dette innlegget, og ta med hvilken av de tre alternativene du ønsker deg.
2 lodd: En kommentar, samt at du blir følger av bloggen.
3 lodd: En kommentar, følger av bloggen, og at du lager en link til dette innlegget på din egen blogg. Bruk gjerne bilde(r) fra dette innlegget!
Trekningen blir 1.februar.
Til sist vil jeg si 1000 takk til alle dere som har besøkt meg, lagt igjen kommentarer og inspirert meg videre. Håper dere blir med videre på ferden i min kreative verden.

15 kommentarer:

  1. eg vil vinne skåla =)

    flinkesilje!

    SvarSlett
  2. Hei,
    Jeg følger flittig med på bloggen din, og blir stadig inspirert :) Og give aways er ALLTID gøy! Så jeg krysser fingrene for alternativ 3...

    SvarSlett
  3. Gratulerer med alle de besøkende!! :o)
    To lodd til meg, skålen var så fin...vil gjerne vinne den... :O)

    Ang spørsmålet ditt;
    Jeg har en del kunder fra før jeg begynte å blogge, faste kunder som kjøper kort osv..
    Har alltid et lager med kort liggende klare, noen vil ha et par og andre kjøper 15-20 stk av gangen!
    Kortene jeg selger rekker jeg sjeldent å blogge om, men syns det er hyggelig å være med på div kortutfordringsblogger innimellom!
    Ellers er jeg med på en markedsdag i ny og ne...*smiler*
    Har fått en god del nye kunder gjennom bloggen, det setter jeg stor pris på!!

    Ha en fin kveld,
    klem Fredrikke :o)

    SvarSlett
  4. Ps: ja, krympeplasetn var super morro.. skal lage mer med de tenker jeg :o)

    SvarSlett
  5. Der var det mye lekkert her inne! Tusen takk for koselig kommentar :))
    Hilsen fra Pillepalle

    SvarSlett
  6. Skåla var kjempefin! Som det aller aller meste annet du lager :) Jeg er jo selvfølgelig fast leser av bloggen fra før.

    SvarSlett
  7. Æ vil vinne skåla :)Guri, så fin den va. Har du malt selv?
    3 lodd på mæ plis :)

    SvarSlett
  8. GRATULERER Silje-pia mi :) Jeg skal selvfølgelig linke inne hos meg, og tar gjerne lodd på de lekre gavene dine :) Ikke å forakte en Rosetrend-skål vettu ;) Lykke til videre med give-awayen din!

    SvarSlett
  9. Sia eg og du driv og byttehandle, så slippe eg andre til her =) Heldig e den som vinn! Grattis med 6000! Har nevnt give-awayen i dagens innlegg på bloggen min!

    SvarSlett
  10. Hei du :))Er innom for å takke deg for koselige kommentarer på bloggen min :)
    Bloggen din er visst ny for meg men nå har jeg tatt meg en runde her og du verden så flotte bilder fra Australiaturen deres!
    Håper vi får tatt oss en tur dit en gang også.
    Står høyt på ønskelista vår!Ønsker deg en fin helg! Klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  11. Hihi, så flink du er til å lese NCS-koder:D Fargen er ikke sånn rosa som den ser ut som på paletten, det er riktig som du sier at det er mer gult i den. Itte nå blått. Jeg brukte ikke blått ihvertfall, hihi:D Jeg tenker jo at et lite møbel ihvertfall skal få smake litt av malingen med en gang spannet kommer i hus. Om fargen er slik som inni hodet mitt kommer den til å komme på flere møbler etterhvert tror jeg. Jeg ser for meg et stort, gammelt skap i den fargen egentlig. Litt slitte kanter (jeg er den typen) og gjerne et skap med vinduer i dørene...tja, det ble litt blablabla det der, hehe.
    Oh lucky me, jeg kom i rett tid ser jeg, giveaway!! Et lodd her, nummer 3. Puter vettu;)

    Maya

    SvarSlett
  12. Hei på deg:)

    Eg har laga link tel bloggen din i det siste innlegget på min blogg, eg e blitt følger av bloggen din og skriv en liten kommentar her så blir vel 3 lodd på meg der:)
    Den boka va veldig fin.

    Guro

    SvarSlett
  13. Håper jeg ikke er for sen.. Jeg krysser fingrene, og legger mine to lodd i treskåla :)

    SvarSlett
  14. IIIIIIIIIIIIIIIIIK!!! Seint ute.....men hvis eg ikkje e for sein så vil eg være m :))

    SvarSlett
  15. Gratulerer med 6000 besøkende! Jeg hiver med på og håper å vinne en av de fine premiene dine:)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)