onsdag 17. februar 2010

Årsplanleggeren

I høst når man fikk årsplanleggeren for lærere var tanken at jeg skulle gi min et nytt utseende, inspirert av Lille Gitte. Det er så kjedelig når alle lærerne har lik. Men så var det den hukommelsen... Jeg har brukt planleggeren så og si gjennom alle hverdagene de siste fem månedene. Har hjernen min noen gang minnet meg på planen? Nei. Men så for en to uker siden hadde samme dama et nytt blogginnlegg der hun skulle forandre permen på en ny planlegger, og da kom jeg på:"oy, det var jo det jeg skulle gjøre med min!" I fare for å glemme det igjen gjennomførte jeg planen dagen etter, og voila, en freshere og annerledes årsplanlegger enn de mørkeblå, kjedelige og ikke minst like som alle de andre har.

2 kommentarer:

  1. Så bra :) Deilig å ha noe pent å hvile øynene på!

    SvarSlett
  2. så kjekt du vilfølge bloggen min.
    gleder meg til å følge din.
    skal si du er en kreativ sjel!

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)