søndag 21. mars 2010

Helgas bruktfunn





Ei helg som hovedsaklig har vært kjempefin er snart over. Gjennom uka som har gått har et nytt lestepar blitt strikket. I går var jeg og ei venninne deriblant innom Marita stiftelsen. Som vanlig var det noe som ble med ut av butikken. Denne gangen en flettekurv til mine papirruller (skal spraylakkeres når været tillater det), en gardinlengde som skal bli en kjole, sydd av ei venninne (hun vet det bare ikke selv enda!), og den smarteste av alle ideer denne dagen; en rist som ble mitt oppheng for øredobber og solbriller! Veldig fornøyd med den ideen siden det ikke skal henges opp noe på veggene.


 

En god dag ble avsluttet på en hyggelig kafè på Majorstua. Vi kom oss trygt rundt i byens gater denne dagen, men vi var et par ganger bare noen centimeter unna å bli truffet at snø og is fra takene...

3 kommentarer:

  1. For en deilig dag det hørtes ut som:) og så lurt med den rista som oppheng. Gode funn på en lørdag. God søndag til deg!

    SvarSlett
  2. tydelig at loppemarked er seriøs butikk for noen ja....
    Marita stiftelsen sin butikk er fantastisk! Jeg elsker den, og snoker innom både titt og ofte. men har faktisk ikke kjøpt noe der ennå. Du får si fra neste gang du skal snoke innom så er jeg med :D

    SvarSlett
  3. Fabelaktig god idé med den rista! :)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)