onsdag 15. september 2010

Blondesjal


Med noen trojanske hester på besøk har det gitt seg selv at man har måtte ha et opphold på bloggen. Men over til saken. På et loppis i vår endte jeg opp med å kjøpe en gammel, rektangulær blondeduk. Man ser  stadig de som går med sjal med en lite blondekant. Jeg har tatt den helt ut og bruker nå daglig dette blondesjalet/blondeduken. Desverre er det vel på tide å bytte ut dette sjalet mot noen varmere etterhvert... Og det er ikke noe desverre fordi jeg ikke liker høsten, snarere tvert i mot, men fordi jeg har blitt veldig glad i blondesjalet, og gått med det vår som sommer.

2 kommentarer:

  1. Herlig måte å bruke gammelt på..
    Ny vri på gamle ting er det BESTE jeg vet det *knis*

    LOVE IT..

    MORRO at du slang deg på give away'n min

    go'klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg:)
    Så smart å bruke en myk blondeduk som et sjal- og den strikka kjolen du fikk var nydelig.Likte denne bloggen godt jeg!
    Ha en fin fredag:)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)