søndag 6. februar 2011

Selbuvotter

























Hurra, jeg er ferdig med mine første selbuvotter! Kjempegøy å prøve seg på mønsterstrikking for det var jo ikke så vanskelig som jeg har trodd. Selvfølgelig så er det forbedringspotensialet, men til å være første gang så tror jeg det er akseptabelt. Hadde intensjoner om å strikke noen fargerike votter. Som du ser, det ble med tanken. Når jeg stod i garnbutikken og så utvalget, og tenkte på de klærne jeg går med så ble det jammen meg den nøytrale og stilrene grå.

3 kommentarer:

  1. Hallo.Han steike kor døktig du har blitt mæ strekkepinnan,da regner eg mæ at du strekker deg sjøl votta te vindvottan?eller.Klem fra mamman din.

    SvarSlett
  2. De var fine Silje! Ikke dumt med grått.
    Klem fra Irene

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)