tirsdag 12. april 2011

I solveggen











I helgen dro jeg til Sarpsborg for å besøke ei venninne fra tiden på Høgskolen i Oslo. Det ble en helg i solveggen med intens hobbyering, masse skravling, god mat og en del kaffe -og tekopper. Produktmessig lagde jeg ikke så mange ting. Jeg fikk lagd et sjal helt ferdig, samt blomster til et nytt som "bare" må hekles sammen. Så omsider har jeg nå begynt på noen sjal som skal legges ut på epla for salg. Den effektive og produktive dama jeg var hos endte opp med en hel haug ferdige ting! Du kan lese bloggen hennes her.

1 kommentar:

  1. Jeg veeeet! neste gang det blir sånn opprydning (en gang i august) skal jeg si fra så kan du også snoke i haugene. Jeg prøver å få med meg folk for å gjøre det litt mer pinlig å rote i haugene, men ingen blir med.... hehe. Kanskje ikke så rart! Sees vi Torsdag?

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)