mandag 4. juli 2011

Arbeidsbøker






















Sommerferien er da jeg tar meg tid til å oppdatere fotoalbum. I år er ikke det praktisk å starte opp med noe slik når man snart skal pakke ned alle tingene sine og ikke aner når og hvor man ska pakke de opp. MEN noe jeg sårt skulle hatt var jo en notatbok med mine arbeider. Det er ganske praktisk å ha bilder av det og notater med hva som er lurt og ikke minst ikke, hvordan man gjorde det, etc. Hvorfor har jeg ikke lagd en slik bok før?! Jeg har allerede nå to bøker og jeg er ikke ferdig, så det har jammen meg samlet seg opp på den fronten også.

2 kommentarer:

  1. Sånne bildebøker sverger jeg på at jeg må sette meg ned en vakker dag å få unnagjort..uff, dårlig samvittighet!
    Hihi;) Jeg er ikke lei av maling, snarere tvert imot! Gleder meg til jeg er ferdig med soverommet, så jeg får begynt på neste prosjekt;)
    Det er omtrent kun om sommeren jeg får gjort sånne maleprosjekter, så får benytte meg av lysten mens den fremdeles er der:)
    Råflott kjole du har forvandlet, stod som støpt til deg!

    SvarSlett
  2. Veldig smart med den type arbeidsbøker!
    Jeg må oppdatere meg... :O)

    God sommer!
    Klem :O)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)