fredag 14. oktober 2011

Kom på marked!


































Jeg er sein ute. I morgen skal jeg nemlig delta på et marked. Det er et borretslag som arrangerer. Er du i Oslo? Ta turen til St. Jørgensvei 35. Det er et grått trehus på høyre side. Der skal jeg være i morgen. Salget starter kl 11.00 og varer til kl 15.00. Jeg legger frem for salg: blomstersjal, rosemalingsskåler, puter, kort, og mitt siste sprell; handlenett. Du ser det på bildet. Og det vil selvfølgelig være flere ulike. Jeg må bare sy de først!

Det jeg derimot har sydd er papirposer. Det var gårdagens misson på syklubben. Jeg innrømmer det. Jeg skulle brette papirposer. Fikk det ikke til. La ikke sjela i det. Gjorde det på den enkle måten for meg; sydde papirposer.

I dag er det multitasking på høyt nivå. I morgen er det marked på dagen, og jeg har ikke sydd alt enda. På kvelden skal jeg ha innflyttingsfest og feire bursdagen min sammen med en venninne. Så nå står muffinsene ferdigstekte på benken til de som har glutenallergi m.m. Oreokaka står i kjøleskapet. Skapet er fylt med snop. Plastglass m.m står klart på kjøkkenbordet. Huh! Men. Helgevasken gjenstår. Rydding av enkelte rom gjenstår. Prismerking gjenstår. Pakking til i morgen gjenstår. Her er det bare å fortsette.

Og om du skulle lure. Ja, jeg fikk tak i sofabord i går. FØR syklubben startet. Det skal males hvit, og jeg skal ta bilde. Akkurat nå har jeg ikke tid...

1 kommentar:

  1. Så bra det ordnet seg med bordet!
    Det høres ut som om du har fult opp :O)

    Lykke til i morgen,
    krysser fingre for godt salg og go`vær!
    :O)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)