lørdag 26. november 2011

En uke har gått























En uke har gått. En uke med spraylakkering av messingfat. I morgen skal nemlig jeg og noen venninner stå på Blå igjen. Kom gjerne innom på besøk! En uke hvor jeg har bodd meg inn i det nye kjøkkenet (bilder kommer til uken). En uke hvor jeg har har sydd med frk. Janome, og vi har vært skikkelige uvenner. Da var det frrem med Rom 123, en tekopp og ost og kjeks. En uke der jeg har sett ut hvilken beis jeg skal ha på sofabordet. Nå er det bare å vente til mandag og jeg får lånt en pussemaskin. En uke der jeg har tatt i bruk mine gode og varme tovatøfler. Strikket for to måneder siden. 6 av slaget (gjett hva som blir en av julegavene i år). En uke der jeg har gitt roseoppsatser til mine kollegaer på jobb. En uke med en klesbyttekveld der samtlige ihvertfall fikk kastet ut av skapene sine. En uke der jeg nå har til gode nystekte knekkebrød og rundstykker, HiOmedstudenter på besøk, mitt eget juleverksted der jeg skal lage årets julepynt, besøk av min søster, og Blå.

2 kommentarer:

  1. Det høres ut som om du har hatt en god uke :O)!
    God lørdag :O)

    SvarSlett
  2. Jøss så mye fint du har opplevd denne uken :) Gleder meg til å se det nye kjøkkenet ditt !

    Kos deg i kveld !
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)