mandag 27. februar 2012

Vinterferie

 Vinterferie. Deilig. Som nå desverre er over. Jada. Skal egentlig ikke klage. Ikke alle som har vinterferie en gang. Men den gikk så fort. Første del ble tilbringt i Berlin. Bekymret for at jeg kom til å kjede meg når jeg kom tilbake. Lånte meg masse filmer. Bøker lå klare. Men dagene forsvant.  Hadde syklubb. Lærte meg å strikke ullsokker med hæl.
 Husker du jeg spurte om hva dette skulle bli? Ei matte. Intensjonen var å bruke opp restegarn. Visste bare ikke at det skulle gå med mye garn. Har sannsymligvis brukt opp 10 nøster. Først fingerstrikket. Så heklet sammen. Tykk, deilig å tråkke på, men litt liten. Kan derfor ikke si meg helt ferdig.
Og til sist et par votter. Strikket for å bruke opp restegarn. Flere nøster samtidig. Pinnestørrelse nr 6= votter på en kveld. Blir nok noen slike votter fremover! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)