torsdag 3. mai 2012

Kopphanduk= kjøkkenhåndkle




En kveld. En dårlig tv-kveld. Må ha noe å finne på. Blar etter inspirasjon i Rom 123, Elle Decoration og Bo Bedre. Finner ulike ideer til potensielle gaver. Lista blir lang. Èn ting velges ut. Og det settes i gang. Resultatet. Fire gavepakker med  tre ganger kopphandduker. Altså kjøkkenhåndkle. Tre av de dobbelsidig. Siste ensidig med stofftrykk. Ikke alt er etter min smak. Men. Det viktige med gaver er at mottakeren liker det! Store stoffmengder forsvant. Jeg er i forkant. Gavene er klare.

2 kommentarer:

  1. Hello søte deg!
    ..så glad jeg ble for den lange kommentaren din inne hos meg!
    Slike ord varmer et blogghjerte altså!
    Hihihi, jeg skjønner jo hva du mener, det med at du må velge bort ting osv..
    Men, nei.. Jeg har det egentlig ikke sånn..
    Jeg har hatt "loppestopp" i 6 måneder snart, så nå skal jeg igang igjen *ler*
    ...jeg bor jo i en "liten" leilighet, så har egentlig ikke kjøpt noe særlig nytt de siste månedene. Men jeg er go' på å fornye det jeg har, flytte litt på ting, skape av ting jeg har osv..

    Jeg nyter solen på takterrassen idag!
    ..imrg har det meldt 4 grader og sludd.. Brr..

    Ha en feiende flott dag vennen!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Så lurt! :O)

    Her har jeg kjøpt mine stempler;
    http://www.scrapmagasinet.no/

    God helg!

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)