fredag 14. september 2012

Pute med glidelås
























Besøk av mamma og pappa. Jeg og mamma drar til Stoff og Stil. Begge handler. Jeg til den turkise kjolen (og selvfølgelig litt ekstra -blir alltid sånn), mamma tekstiler til puter. Jeg skal sy for oss begge. Kjolen er fort gjort. Og så. Putene. Utfordringa var å sy i glidelås. Fant denne oppskriften. Skulle være superenkelt. Superenkelt var det ved første forsøk. Nybegynnerflaks kalles det. Gikk ikke fullt så bra med den andre puta. Gav meg ikke, men bannskapsordene kom (de kommer sjeldent, men når de kommer er det stor sett når jeg sitter med symaskinen). Ble ferdig. Orket ikke mer den dagen. Ny dag. Nye muligheter. Positiv.  Ferdig ble jeg. Men. Var ikke like positiv da... Note to myself; les deg opp i forkant, og lær det riktig med en gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)