mandag 2. august 2010

Redesign

I år som i fjor var jeg innom oldemors walk in closet. Denne gangen fikk jeg med meg 4skatter. De klesplaggene har nå blitt til 5. Siden dette er starten på en uke, og min siste ferieuke i nord, har jeg nå tenkt for hver dag å vise hva jeg har gjort/ hvordan jeg skal bruke de ulike plaggene jeg har fått iløpet av de siste 3 ukene. En slags kavalkade, kan man si det?


Twiggys stilbytte går nå for tiden på Nrk, et program med et konsept jeg liker. Hadde i fjor en klesbyttekveld som var en suksess. Redesign syns jeg er spennende, samtidig som det kan være økonomisk. Litt i tråd med det programet har jeg i sommer hatt min plass ved symaskinen. I motsetning til programmet er ikke min intensjon å skape et stilbytte for meg selv, heller mer med klærne. Kanskje burde jeg gjort ting annerledes når de har blitt sydd om, men min tanke har vært at jeg skal sy de om slik at JEG vil bruke de. Er ikke alltid man syns all mote er like pen.







Mandag. Bildet viser det som har vært oldemors kjole. Kjolen var tatt fra hverandre av oldemor selv. Sikkert med tanke på å legge den litt ut. For meg blir alt det stoffet som en kjole litt for mye. Derfor valgte jeg å ha delene hver for seg. Skjørtet ble beholdt som det var, foruten at jeg tok det litt inn. Hva jeg gjorde med overdelen får du se en annen dag denne uken.

1 kommentar:

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)