søndag 10. oktober 2010

Sjal




Da e sjal nr 11 snart ferdig! Det vil si at jeg har lagd ca 1200 slike rosetter. På slutten av hver farge kan jeg bli litt lei, men så snart jeg starter på en ny farge så er man motivert igjen! Det "verste" arbeidet er å sette de sammen. Dette er vel en kjent sak for alle som har algd noe lappelignende.

Gjennom alle sjalene har jeg benyttet ulike måter å gjøre det på. De fleste sjalene har variabler slik som farger, type rosetter, størrelse på sjalet, noen av sjalene har striper med gulltråd iblandet garnet, etc.

5 er allerede gitt bort og solgt. Resten har jeg tenkt å ta med meg til Søndagsmarkedet på Blå søndag 17. oktober. Så har du tid kom innom!

5 kommentarer:

  1. Nydelig:)
    For en tålmodighet du har!

    SvarSlett
  2. Hva tar du for et sjal?? Utrolig fine!!

    SvarSlett
  3. Flink du har vært! De e veldig fin å :)
    Og æi e helt med på ka du si om å bli lei en farge men motivert igjen når man kan begynne på en ny hihi ;)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)