mandag 1. november 2010

Kreativ lyst





Og der gikk den uken...Forrige uke ble en slapp uke. Ikke fordi jeg har vært syk. Ikke fordi jeg ikke har hatt noe å gjøre. Motivasjonen har ikke vært der. Jeg har funnet frem prosjekter å holde på med, men når jeg sulle sette meg ned med de har jeg ikke eid lyst. Og det til tross for at på torsdag kjøpte jeg meg symaskin!! Ikke fornøyd med hvordan forrige uke ble, så denne uken skal det lages masse! Etter helgeturen til Gøteborg (nei, vi lot oss ikke skremme av bombetrusler) fikk man lysten tilbake, og jeg har nå mange prosjekter i hodet som jeg omsider gleder meg til å få gjennomført.

1 kommentar:

  1. Hei :) Jeg så deg inne hos Tevanga ;) Liker bloggen din jeg , legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg :) Spent på hva du skal sy ;)

    Ha en fin dag .
    Klem fra Janne :)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)