mandag 19. september 2011

Høstbarn























Nå er snart dagen forbi. En hyggelig dag. En dag fylt med gratulasjoner. En dag fylt md kake på jobben. En dag med trening og klesvask (litt hverdagsliv kan værre greit også).

Som det høstbarnet jeg er så er også høsten min favorittårstid. Jeg fikk en nydelig bukett med roser av en kollega. Fargene kunne ikke passet bedre akkurat nå. Nå til denne årstiden. Nå som en kontrast til de andre fargene i leiligheten. Nå som en påminnelse av alle de fargene naturen byr oss fremover.

3 kommentarer:

  1. Enig - høsten er finfin!. Gratulerer med dagen lille frøken :)

    Guro

    SvarSlett
  2. Hei du!
    ...ville bare innom og takke for hyggelig kommentar inne hos meg jeg*smile*

    ...men...hva ser jeg? Har du bursdag i dag? Hipp hipp hurra! Gratulerer med dagen*smile*

    ...du spurte meg også hvor jeg har handlet svalene mine..og da må jeg si at jeg er en storhandler på ebay, og også disse har blitt handlet her..

    ...du kan finne ebaybutikken jeg handlet fra her:http://stores.ebay.co.uk/penzer-online?_trksid=p4340.l2563

    Flott kveld til deg, og håper du feirer med litt ekstra kos*smile*

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hipp Hurra for deg! Håper du har hatt en fiin dag:)
    Det var (rettelse: er, siden jeg har 1 igjen) malt med en merkelig klissete maling på disse stolene..Tyggis var det første jeg tenkte på, så vet ikke helt hva som hadde skjedd med dem..
    Kunne nok ikke unngå å pusse dem opp..hihi*
    Men ja, det er en møysommelig prosess..
    Anbefaler middels grovt, deretter det fineste sandpapiret. Masse godt arbeidslys, pluss å legge litt penger i to skikkelig pensler. Da sparer du mye irritasjon..;)
    Laaange strøk..da unngår du penselmerker.

    Fin dag til deg!
    klem

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)