torsdag 13. oktober 2011

Stoff og stilpute



































Dro til Stoff og stil på Alnabru i vår. Kjøpte deriblant et stoffstykke. Av en hjort. Feil dyr enn det jeg har vokst opp med. Elg og elgjakt er mer min families hobby. Anyway. I går ble stoffstykket benyttet. En pute ble det. En STOR pute. Den tar mye oppmerksomhet i rommet. Men hva gjør det?

Måtte ta frem symaskinen for å roe litt ned. 100 tanker i hodet. I dag skal jeg ha syklubb. Litt krise. Mest for meg selvfølgelig. Jeg har jo ikke noe sofabord...Har leita siden jeg flytta inn. Desverre ikke funnet noe jeg vil ha til en akseptabel pris. Men. Kunne ikke gjøre noe med det kl 20.00 i går. Så da ble det å sy. Fikk sydd mer også, men det får bli avbildet i morgen. Dagens mål: finne sofabord på Fretex. Ellers er jeg åpen for midlertidige løsninger!

1 kommentar:

  1. For en kul pute!! :O)

    Ordnet det seg med sofaebord?
    Hva med å bruke en krakk, benk eller noe sånt som bord til du finner ett du liker?

    God torsdag :O)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)