fredag 4. mai 2012

Blondetopper og blondevest











Min søster var på besøk forrige helg. Hun fikk en ide. Hva med å sy sin egen blondetopp? Jeg har nok av tekstiler og blondegardiner liggende. Så. Hvorfor ikke. Resultatet ble bra. Hun var i den kreative modusen og ville lage mer. Tilfeldigvis hadde Kinsey lagt ut en DIY vest. Og dermed ble det sydd en vest denne dagen også. Blondetoppen til min kjære lillesøster var en så god ide at jeg ville gjøre det samme, men med en annen type blonder.

1 kommentar:

  1. Heisan
    Herlig å bruke gamle blondeduker til noe slikt! Jeg har selv handlet en slik blondevest i butikk, men tenkt jeg burde sy noe gøy ut av de fine dukene jeg har liggende eller felle litt av dem inn i et skjørt.
    Jeg er jo i skjørt-modus om dagene.
    Glad helg til deg!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)