torsdag 21. juni 2012

Pute




Ny gammel pute på plass. Putetrekket er lagd som et eksempel til en skoleoppgave. Oppgaven ble byttet ut. Putetrekket ble plassert i stoffresteskuffen. I løpet av året har skuffen blitt til en roteskuff. Opprydding ble foretatt denne uken. Og hva dukket opp? Putetrekket. Hurra! Jeg som har villet ha en ny pute sofaen fikk det på den lettvinte måten må jeg si. Har du sett den før så stemmer der. 

Skulle du lure på hvorfor akkurat de fem elementene er avbildet så er det fordi puta skal si noe om meg. Traktor fordi jeg har vokst opp på gård, men kun kjørt traktor èn gang. Norgeskartet fordi jeg kommer fra Nord- Norge. Rosemalingsmønster fordi det har vært en hobby siden jeg var ca 14 år. Noter fordi jeg liker å synge og høre på musikk. ART på grunn av mine interessert og mitt yrke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)