fredag 7. september 2012

Grytekluter


























To par grytekluter ble sydd tidligere i uka. Jeg trengte noen selv. Husker du disse? Vel. De hadde nå fått flekker på seg som ikke gikk bort i vask. Da var det på tide med noen nye. Det bugner over i resteskuffa derfor har parene en matchende side. Og. En side som ikke matcher. For at man ikke skal brenne seg la jeg tre lag med platevatt. De ble da litt vel tykke. For å senke volumet sydde jeg en blomst på det ene paret. Og. En stjerne på det andre. De gamle er nå kastet og de nye tatt i bruk under rundstykkesteking.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig kommentar!! Moro å finne noe man ikke ser overalt ja :) det finnes jo mange fine lysfat,men de blir som regel for romantiske for meg :)
    Håper du får ei superfin helg!! KLEM.

    SvarSlett
  2. Glemte da å skrive det viktigste; at gryteklutene var knalltøffe med stjerne /blomst på! Stilig :)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)