lørdag 4. mai 2013

Brukduellen






































For første gang deltar jeg i en av NIB-utfordringene. Brukduellen. Et perfekt tema for meg. Det så jeg ihvertfall etterhvert når jeg kikket over tingene og møblene jeg har.
Bordet er det fineste møblet jeg har. Det er håndlaget og har stått på den over 100 år gamle gården jeg kommer fra. Fraktet fra langt nord til sør. Stor glede for meg.
Stolene er kjøpt gjennom bruktmarkedet på finn.no. 12 stoler var til salgs. Jeg og en kollega var begge på utkikk etter sånne stoler. Så. Da kjøpte vi og delte!
Trefat fått i gave fylt med selvlagd og kjøpt.
Bildene i bakrgunnen er en kombinasjon av selvlagd og Arne Jakobsen-bokstaver.

7 kommentarer:

  1. Nydelig bord! Jeg skal snart hente et kliss make funnet på Finn.no:D Fikk vite at det var fra 1907..
    Herlig med de hvite stolene rundt!

    SvarSlett
  2. Kjempefint bord du har! Og stolane passa godt til, ja:)

    SvarSlett
  3. Fantastisk fint bord!! :) Det er så artig med bruktfunn!! :) Koselig spisekrok du har! Jeg har også huset fult av bruktfunn, så denne utfordringen er skikkelig morsom!

    Ønsker deg en flott dag! Og lykke til i utfordringen!
    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  4. Utrolig flott bord! Koselig bilde :)
    Lykke til i konkurransen :)
    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  5. Vakkert bord!
    Koselig stil du har!
    Ønsker deg en NydeligFlott mandag,
    og lykke til i Nib`s utfordring!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  6. Virkelig et lekkert bord, og så fint det er sammen med stolene. D

    SvarSlett
  7. Nydelig bord! Det er noe ekstra med møbler som man har fått i arv..
    Lykke til i utfordringen:)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)