tirsdag 1. oktober 2013

Genser to be or not to be










































Pickles har mange fine oppskrifter.
Jeg så en veldig fin.
Vimpelgenser.
Fant garn.
Begynte å strikke.
På et tidspunkt (over halvveis på bolen) ble det stopp.
Det tok for lang tid.
Det kom til å bli en del arbeid å lage eget mønster (ihvertfall for den som ikke har gjort det før)
Og sist, men ikke minst så var jeg usikker på om jeg likte den.
Ble det ikke for mye trekanter?
Ble ikke trekantene for dominante?
Med de faktorene endte jeg opp med å rekke opp alt sammen.
Har begynt på en ny genseer nå.
Er allerede mer fornøyd med den.
Hadde ambisjoner om å lage med lange armer.

1 kommentar:

  1. Kjedelig å rekke opp, men veldig fine farger på garnet ditt :)
    Også er det greit å strikke en genser man faktisk vil bruke!

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)