mandag 2. november 2009

Mitt lille rom

Egenlagd knappebilde og decoupagetelyshus av hermektikkbokser

Lommebok fra ei venninne, og et fat fra mørkeloftet hjemme.

Bestemors gamle leke og babuskadukken er en gave fra min mor fra da jeg var yngre.

Et bilde malt av frk. Fosli og noen kanelstenger som venter på å bli til noe.

Noen hjemmelagde bøker, litt hobbybøker og litt annet lesestoff på sengekanten. Et popartinspirert bilde lagd av frk. Vølle.

Noe gammelt, noe nytt, noe hjemmelagd.

To keramikkbamser som bare sitter å venter på å finn seg et nytt hjem.

Hjemmelagde putetrekk som ble til gjennom sommerferien.

4 kommentarer:

  1. Fine bilder :)
    Har du fått deg Green Gate-boks?
    Og den blå veska/pungen var snygg :)

    SvarSlett
  2. Hei
    Så fine bilder du viser. Er det du som har laget boksene og putene? Jeg ser du driver på med litt av hvert av kreativ art. Det er så deilig å ha flere ting å holde på med:D Jeg er nå litt nysgjerrig på hva du skal bruke fatene under her til jeg da:)
    Jeg skal bli master i sosialt arbeid, forhåpentligvis! Hihi, x fingra for at det går;)

    Maya

    SvarSlett
  3. æ digge romme ditt Silje!!
    å dæ!! :D

    SvarSlett
  4. HelledusSilje, der var det mye fint - gleder meg til alle stoffbitene kommer på plass også :D

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)