mandag 9. november 2009

Vil du være med, så heng på med meg!

Ut fra tidligere innlegg så har du kanskje skjønt at jeg har planer om å lage et lappeteppe. Tanken er at lappeteppet skal dekke sengen som er 1.40, og det jeg har nå dekker kanskje halvparten. Det er til tross for et bidrag fra frk. Fosli. Derfor har jeg et forslag til deg. Skal vi gjøre en byttehandel? Jeg får et (eller flere) stoffstykker av deg ,og du kan velge deg en ting av meg! Stoffstykke(ene) må være 25cm x 35 cm, og ha en slik dekor og stil som du mener passer til de lappene jeg allerede har (se bildet over). Hva du kan velge mellom ser du her under.



1. Ståltrådhjerte med perler.


2. En pakke med 8 hjemmelagde kort. 3. Pyntefugl

3 kommentarer:

  1. Jippi! Med en 7-8 ulike stoffer fra meg blir det da ca 50-60 kort tilbake? :)
    Neeeeida! Håpe du får inn noe spennende!

    SvarSlett
  2. Noen spesielle farge-skalaer du er interessert i? Og er det viktig at det er retro eller tar du gladelig i mot uansett alder? :) Du veit at jeg lett bidrar i samlinga di!

    SvarSlett
  3. Ja, jeg kommer med hekletøy og strikke tøy og en hel del inspirsasjonsbøker til alle og en hver! ;)) Etter å ha ligget syk i ei uke har jeg masse inspirajon til å lage ting, og da ikke bare rosa elefanter (jf. halusinasjoner :D). Kanskje bare litt rosa skjerf eller no. hehe. kjekt å få en følger til! (weeehee, og danse lykkedans på bordet!)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)