lørdag 29. mai 2010

Ferdig!






Hurra, omsider er jeg ferdig med det stadig nevnte lappeteppet. På fredags morgen var det en fryd å re opp senga si og legge lappeteppet over. Lappeteppet har mange fine lapper og noen sjarmerende skjevheter...Hadde det ikke vært for Frk. Fosli så hadde jeg vel enda ikke vært ferdig. Så tusen takk for lån av maskin! Som takk for lånet sydde jeg samme kvelden like gjerne en lappepute. Om den falt i smak kan du lese her. Etter det store prosjektet, i hvertfall i cm2, gikk det fort som bare det å sy en pute. Alt arbeidet med lapper her og der har vært så gøy at det kan hende jeg skal på symaskinlån senere også.

Ha en go' helg!

4 kommentarer:

  1. Wow, det blei skikkelig fint, Silje! Eg blei nesten litt misunnelig. Putå blei og skikkelig kul! Kanskje du må lære meg detta ein gang?

    SvarSlett
  2. ja, loppis e arti når man finn ting =)
    bi litt verre me bilda av møblan, førr dæm står plassert litt her å dær! men når eg byinne makeovern av dæm, da ska d bi bilda =)

    SvarSlett
  3. Gratulerer pia :) Det ble kjempefint og passer jo veldig bra inn på rommet ditt! Deilig å være ferdig, tenker jeg ;)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)