tirsdag 31. august 2010

Putetrekk med trykk



I midten av juni hadde jeg et innlegg i forbindelse med en del putetrekk jeg hadde sydd. Få bilder ble vist fordi jeg hadde en videre plan for de fleste. Planen var å trykke/male på de med stoffmaling m.m. Disse to putene er resultatet av den planen. De andre putene ble forøvrig også sydd på samme tidspunkt som de to fremste. Alle putene er enten sydd av gammelt sengtøy eller gamle gardiner. Trykkmønsteret er forøvrig det samme som jeg bruker på lampene mine. Her er de bearbeidet på ulike måter.

2 kommentarer:

  1. Gu kor kul de va, simpelten liker den øverste, den passer perfekt inn i min hule......selger du?
    May

    SvarSlett
  2. Hallo.Kan du fikse meg nån putetrekk i høst farger te du kjæm heim? fra mas kjærringa på Nordmoen.

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)