søndag 8. august 2010

Veske



Søndag. Min søster blade gjennom ulike reklameaviser fra ulike bokhandlere og kom til å tenke på at hun trengte et nytt penal. Hello Kitty fenget ikke helt, så da kom spørsmålet om ikke jeg kunne sy et. Hun gikk i tekstilbunkene og valgte seg ut stoff. Lette gjennom knappesamlingen og fant det hun ville ha der, og da var det bare å sette i gang. Stoffet er fra oldemor. Selv har jeg en kjole i nettopp det stoffet, arvet etter nettopp oldemor. Knappene er fra bestemor. Vesken er sydd kun av bestemors gardiner, og er ment som en gave.

3 kommentarer:

  1. ska sei du e fletti =)
    sku ønske eg fant like mykkje i skap rundt omkring..!

    SvarSlett
  2. Kjempe fin!!
    Ha en fin mandag,
    klem :O)

    SvarSlett
  3. Må si du har fått gjort mye kreativt i det siste! Og det e jo BRA :) keep it up!

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)