tirsdag 27. september 2011

Sofa























Sofa! Elendige lysforhold. Utålmodig. Må bare ta bilde og vise frem.

Endelig kan man komme seg litt opp fra gulvet. Sofa= opp i høyden, både i sittehøyde og etasjer. Fraktmennene kom. Mannesterke. 3 stykker. Glad var vi alle for det. 5 etasjer opp. Uten heis. Kunne man se en liten rykning i ansiktet når man sa det? Følte de som bar sofaen at de hadde en slitsom jobb når mannen i tet med madrassene ropte ned at dette kommer til å ta et år for dere!

Opp kom de. Inn i stua stod ei å så på, 2 satt å spiste. Da er det lov å spørre om et glass vann. Det er det minste man kan gi.

Men nå. Hvilket sofabord skal man ha?!

3 kommentarer:

  1. Grattis med ny sofa! Kjempefin! Noe sånt, i den fargen vil jeg ha, når vi skal ha ny sofa en gang i fremtiden.

    SvarSlett
  2. grattis med sofa!
    et nydelig valg!
    *smil fra meg

    SvarSlett
  3. Så fin sofa OG pledd!!! Fikk lyst på ny sofa jeg også nå, men når sofan min bare er 4 år så kan jeg vel ikke legitimere et kjøp ;)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)