søndag 25. september 2011

Stoljakta over for denne gang























Hurra! Det har løst seg med stoler. På den enkle måten. Med autosøk på finn.no. En dame solgte 12 pinnestoler for 400kr. Vel mange stoler for meg. Vanskelig for meg uten bil å hente. Men. Jeg har en kollega. Hun har også nylig kjøpt seg leilighet. I samme område. Og var også var på utkikk etter slike stoler. Sier ifra til henne på morgenen da jeg ser annonsen. Hun ringer. Hun bringer. Jeg tar imot. Nå er det en stor pusse og malejobb som gjenstår.

1 kommentar:

  1. Så bra at vi er flere i samme båt..hehe;)
    Stolene var jo kjempefine! Iallefall blir de det i en annen farge..12 brune pinnestoler blir litt traust da:/
    Lykke til!

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)