tirsdag 4. august 2009

Hjerter i lange baner













Sommeren kom omsider til nord. Deili! Istedenfor å sitte inne å sy på maskinen, tok jeg med meg ut noen halvferdige produkter ut i hammocken. Når det fantastiske været først er til stede MÅ det nytes. Disse hjertene er ment å henges i vindu eller ellers der man måte mene det passet. Og jeg skal være den først til å innrømme at jeg har blitt inspirert av andres bloger til dette prosjektet. Som takk for alle tekstilene jeg hadde fått gav jeg lyseblå hjerter til oldemor,lagd av oldefars skjorter. Til bestemor gav jeg hvite hjerter med sort silkebånd, lagd av hennes blondegardiner. De er det da ikke bilder av.

1 kommentar:

  1. Så søte de var :) Og herlig å høre at du har fått nytt sola i løpet av din 40dagers lange ferie ;)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)