søndag 20. september 2009

Loppemarked & bursdag


Jeg hatt den beste helgen på lenge. Den har virkelig vært begivenhetsrik! Det har vært loppemarked, overnattingsbesøk og bursdagsfeiring med surpriseparty. Bildet over viser både et lite utvalg av det jeg har fått i løpet av helgen. Mange flotte gaver, og noen av loppene jeg endte opp med. En prinsessekrone kan skimtes bak i bildet. Gjett om man følte seg som en 25- åring med den på hodet! Lillebildet viser den søte pungen jeg fikk av Mirmelverden med den hyggelige påskriften på gavepapiret:"Til store skatter i verdi, men små skatter i omfang".

Som mange har fått med seg var dette loppemarkedets helg med 33 steder man kunne gjøre noen funn. Sammen med Frøken Vølla tok vi turen til Gjettum skole, og noen lopper ble det! Deriblant kakeboks, 6 messingfat, og en treskål. Under ses en strikkakjole i vakre, behagelige, og harmoniske farger som jeg også til slutt endte opp med. Den blir sikkert god å ha nå utover når temperaturen kryper nedover!

Måtte også bare ta med bilder av den deilige og flotte lange genseren min kjære mor har strikket til meg. Den var så deilig å ha på seg, så den blir nok brukt mye framover!

2 kommentarer:

  1. Du Silje-mor: du sku jo absolutt ha ønska deg et nytt kamera i bursdagsgave! Bildan blir jo bare meir og meir rosa førr kvær dag som går :)
    Eg va veldig klar for å rose strikkakjolen din, men når eg scrolla ned til genseren så va jo den enda finere! Det va mamman sin det, som hadde strikka en sånn - heldiggrisen =)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)