torsdag 24. september 2009

Sitteunderlag


Bildet viser resultatet av en ide jeg hadde på et sitteunderlag. Grå lengder strikket for så å bli sydd sammen. Sydde på hjertet, slik at det ble likt foran og bak. Det så bra ut inntil jeg tok det ut av vaskemaskinen...Ferdig tovet, skeivt og med noen rare former. Ikke helt fornøyd kan man si. Tenkte at det måtte kunne brukes til noe annet i det minste. Klippe ut noe i det var en mulighet. Men i mangel av sitteunderlag når jeg skulle på tur ble dette tatt med, og det var kjempedeilig å sitte på, og ikke minst varmt! Konklusjonen er at jeg skal avvente med å klippe i det.

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Neiii, det var jo knalltøft! Ikke noe klipping, behold det som det er!
    :)

    SvarSlett
  3. Helt enig med Guro! dette skal absolutt ikke ødelegges! Sjarm, kalles dette Silje :)
    Nå veit jeg ikke hvordan du har tova det, men mamma sa alltid at man måtte ha andre ting i maskinen også. Ikke tove en sånn liten ting helt alene.

    SvarSlett
  4. Ja, sjarmerende hjemmelaget! Var det det samme som du begynte på når jeg bodde i oslo? Det ble søtt da :)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)