tirsdag 16. mars 2010

Fødselsdagskalender




Til min bursdag, som var i september, ønsket jeg meg en bursdagskalender. Min kjære venninne, frøken vølle, tok saken og i forrige uke fikk jeg kalenderen i hånda. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves! I mellomtiden har jeg glemt noen bursdager, og til de av dere som har blitt berørt av det så beklager jeg. Man kan trygt si at jeg ikke har et hode for å huske bursdager, og at jeg er avhengig av å ha det nedskrevet. Om jeg ikke husker fødselsdager heretter så har jeg ikke noe å skylde på.

2 kommentarer:

  1. Eg vedde èn millioooooon på at eg e dåliare enn deg å huske bursdaga!!!!! Eg har verdensrekord sikkert ;) Kanskje eg må skaffe meg en sånn kalender, ikkje så dum.....
    Og du, det fatet på bilde, e d så fint som det ser ut som???
    :)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)