søndag 15. mai 2011

Jeg har sydd...

 


...en kjole. Så stolt over meg selv! Det er lov til å si det- ihvertfall innimellom? Jeg er ikke bare stolt fordi jeg har sydd en kjole, men fordi det er gjort ordentlig og det ser bra ut. Kjolen er sydd av en gammel Princessgardin som het korall. Gardinen er og var i et stykke. Det er nå glidelås i siden  (jeg har prøvd meg på min første glidelåssying) , og den har satengfòr. Dette er et resultat av en dag hos majoban. Hun kan sy, og jeg ble veiledet gjennom prosessen. Jeg fikk en fin sommerkjole, og lærte masse. Dette er ikke den første "gardinkjolen" jeg har. I fjor sommer fikk jeg sydd to til. Bare se her. Fikk jeg brukt de?! Nei. Så gjett om jeg gleder meg til å bruke de nå fremover!

Har du sett bilder under? Er det ikke en fantastisk symaskin? Den brukte jeg når jeg sydde kjolen. Gammel, men kjempegod! Enkel å bruke, rent design på selve symaskinen,  og den var mere stillegående enn min nye Janomesymaskin.


8 kommentarer:

  1. Knall lekker!Høres gjennomført ordentlig ut også:)
    Nyt sommerkjolen!

    SvarSlett
  2. Utrolig fin :) glede meg til vi skal begynne sy i lag! No e snart arbeidsplassen klar! hehe.

    SvarSlett
  3. Kjempe fin kjole!
    God søndag :O)

    SvarSlett
  4. Den var KJEMPELEKKER!!! så flink du er :))Håper sola kommer tilbake snarest så du får brukt den! :)

    SvarSlett
  5. Fantastisk fin Silje!!

    SvarSlett
  6. Nydelig kjole! Du er flink!!

    SvarSlett
  7. kjæmpefin. no bei eg inspirert ijænn =)

    SvarSlett
  8. Må si at du har vært flink, blei en kjempefin kjole jo.
    Klem Tina

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)