søndag 18. oktober 2009

Gave

Dette er et par lester (ullsokker) som har vært med meg rundt omkring, deriblant til Gnesta, Spydeberg og på ulike besøk. De har vakt mye oppmerksomhet pga den morsomme teksturen. Disse er så kjekke for de strikkes uten hæl, og er dobbelt så tykke såm gjerne andre lester.

Og så det viktigste. Lestan skal gis i gave til ei Ei som jeg er glad i og bryr meg. Ei jente som er flink å vise at hun bryr seg om andre, som alltid har en klem å gi, og som alltid er tilstede for andre. .

3 kommentarer:

  1. Så heldig ho e, dem e så fin de der :)

    SvarSlett
  2. Oj, de var tøffe! De så virkelig spennende ut :) Sokker som strikkes uten hæl?! Jeg må si at jeg er meget interessert i å høre mer om detta ;)

    SvarSlett
  3. Silje-pia mi!!!! Du er det mest vidunderlige mennesket :) Gjett hva jeg fant i postkassa mi idag?! SOKKENE! Jeg er rørt... Tusen tusen takk, Silje! Du er ei NYDELIG jente og jeg er utrolig glad for å kunne kalle meg din venninne! Glad i deg :)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)