tirsdag 2. februar 2010

Og vinneren er...

MARTINE! Jenta bak denne bloggen ble vinner av den rosemalte skåla. Det ble en skade på den avbildede skåla i forrige innlegg, og det vil man ikke gi fra seg. Så nå er det malt en ny med noen ulikheter fra den forrige (slik det skal være-ingen skal være like), og håper du blir fornøyd til tross hendelsen.

Hun jeg deler leilighet med var den som trakk vinneren i går. Ivrige som vi var så kunne vi ikke stoppe med å "bare" trekke ut èn. Ei som får trøstepremie er SuperMona!

Gratulerer til dere begge, og takk til alle dere som deltok. Det setter jeg pris på. Gavene blir sendt så fort som mulig.


Trekkeskåla, og vinnerne.

Den nye skåla, nymalt og våt..


4 kommentarer:

  1. Åh! Hurra!
    Dette var en super start på dagen! :)
    Tusen takk Silje :)

    SvarSlett
  2. Hei igjen og takk for kommentar :)
    Jo knapper ja. Jeg lager knappene selv. Sender du en stoffbit du liker så lager jeg knapper av det til deg for en billig penge.
    Randi

    SvarSlett
  3. JESS =)
    d redda dagen! vakkert vakkert! =)

    SvarSlett
  4. Heldige vinnere...*smiler*

    Ha en fin kveld,
    klem Fredrikke :o)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)