tirsdag 27. oktober 2009

Jeg fant, jeg fikk!





Jeg storkose meg på jobb nå for tiden med den ryddingen som foregår. Det blir jo nettopp så mye ryddigere! Vi får også kastet unna det som er unødvendig å ha. Bakdelen er at jeg ender opp med å ta med en del saker og ting hjem...Det er som noen sier: "noens søppel, andres skatter". Var det ikke noe slikt?! Det siste jeg nå har tatt med meg hjem er noen hobbybøker, samt en kommode, som raskt fant veien til mitt soverom. Vet ikke hva jeg skal ha i skuffene enda, men det er ikke mangel på ting å putte i!

7 kommentarer:

  1. Hurra for den fine kommoden! Vi er på skattejakt begge to for tida ;) hihi!

    SvarSlett
  2. å den var fin Silje =)
    håper det gikk greit å få den med seg hjem? hehe, ser deg for meg på bussen jeg... *knise*

    SvarSlett
  3. HÆ? Du tok ikke den på bussen??
    Forøvrig er jeg stor fan av at du ikke liker å kaste, men deler gavmildt med de rundt deg ;)

    SvarSlett
  4. Hvis du virkelig hadde den med deg på bussen er jeg grådig interessert i å få høre den historien ;)

    SvarSlett
  5. Det bilde på kommoden va lekkert!! Ble inspirert, takk :)

    SvarSlett
  6. Noen såm har hørt uttrykket en fjær blir til 10 høns? E har aldri sagt at e tok bussen for å få kommoden hem. Har en kollega såm va så snill å kjørte meg hem mg. Hadde med kommoden og et par søppelsekker med mye spennanes i :D Beklage å måtte ta fra dåkk ei spennanes busshistorie!

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)