fredag 23. oktober 2009

Ny banner!

Jeg har fått en ny banner! Ja, du leste riktig- fått. Jeg er så heldig å ha Frk. Fosli som venninne. Hun foreslo for en stund siden at hun kunne lage en banner til meg. Siden jeg ikke har tålmodighet, kunnskaper, og interesse for å holde på med det, så sa jeg selvfølgelig ja takk til det. Tiden gikk, og jeg hadde glemt det hele. Det var inntil i dag! Når jeg åpnet mailen lå nemlig denne å ventet på meg. Har tidliger bare gått å ventet på å komme meg hjem for å sette den inn. Jeg synes den er riktig så fin, og den viser det jeg og mine produkter står for. Hva synes du?

5 kommentarer:

  1. Måtte jo lage en fin banner til ei fin jente med en fin blogg =)

    SvarSlett
  2. Den va skitlekker, estetisk vakker, de første bokstavene føyer seg fint inn i rosemalings rankene. Fargene eller de manglende fargene gjør hele banneret, riktil lekker, all ære til frk Fosli. nydelig men så kan hun jo sine ting.
    May

    SvarSlett
  3. Vakkert :) Heldige du med nye banneren!

    SvarSlett
  4. Så lekker banner du har fått!Skrift og mønster passet så godt sammen.

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)