mandag 19. oktober 2009

Tova votter


Noen uker tilbake var jeg innom Blå, og endte omsider opp med å kjøpe disse deilige tova vottene. Synes de var så fine med den søte kanten. Har gått å sett på de i et år, og når man alltid tenker samme tanken; "sånne har jeg lyst på! Jeg skal kjøpe et par en gang". Jeg strikker selv, men jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet jeg aldri ville fått til helt like. Samtidig tenker jeg hvorfor skal ikke dama som har lagd de få kreditt for sitt arbeid? Det er hun som har ideen. Dessuten er det så kjedelig å se folk som bare går forbi det man selger med kommentaren "de var fine". Med alt dette i tankene så ble de omsider mine. Veldig fornøyd med kjøpet! Har ikke fått brukt de enda, men jeg blir glad hver gang jeg passerer de i gangen.

6 kommentarer:

  1. De var veldig søte Silje =)
    De blir gode å ha nå når kulda setter inn for fult =)

    SvarSlett
  2. Absolutt på tide å begynne å bruke de nå snart, brrr ;)

    SvarSlett
  3. Søte vottene som passer så godt til søte Silje :)

    SvarSlett
  4. å! de var bare helt fantastisk nusselige! Skjønner at jeg må på BLÅ om ikke lenge jeg også :D

    SvarSlett
  5. Du e blidd så flink til å kjøpe andre sitt handarbeid. Eg vil prøve å bli som deg =)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)