torsdag 9. juni 2011

Gis bort!























Iløpet av sommeren skal jeg flytte og har nå da begynt en ryddeprosess. Er ikke flytting en gylden anledning til å kaste alt man ikke bruker, og ikke har brukt siden sist man pakket det ned?! Jeg ønsker ihvertfall ikke å beholde denne bunken med tekstiler. Vil du ha den? I såfall:
1 lodd om legger igjen en kommentar.
2 lodd om du legger igjen kommentar og blir/er følger
3 lodd om du legger igjen kommentar, blir/er følger og annonserer dette på din blogg.

Inni bunken du ser på bildet er det en veske og en forklekjole. Og skulle du lure så er det ikke noe galt med noen av tekstilene. Ingen hull, og ingen flekker som jeg har funnet.

Trekningen blir fredag 24.juni, kl 17.00.

5 kommentarer:

  1. Juhu ! Så herlig premie :) Jeg vil gjerne være med . 3 lodder på meg .
    Klem fra Janne :)

    SvarSlett
  2. Hej där
    Tar en lott :)
    å missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlett
  3. Jeg er med på ett lodd, bare :( (siden google-kontoen min krøller med meg) Charlotte/badmonkey. hustad83@hotmail.com

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)