mandag 13. juni 2011

Strikkepinneoppbevaring m.m








I går tok jeg med meg symaskinen på en liten luftetur! Jeg pakket med meg  tingene mine, satte meg på bussen og dro til en venninne. Vi skulle ha syklubb, bokstavelig talt. Det var hyggelig å være sammen å sy. Sosialt og på den måten fikk man tips og råd, og kunne gi det samme tilbake. Og når den andre var effektiv da ble man selv det også. Jeg fikk sydd to lommer for å ha strikke-og heklepinner i. På bestilling. Og en lomme for å ha sminkekoster/børster i. Også på bestilling. Når jeg var på besøk hos missnymo var det et eldrorado med plass, og jeg kunne hvile øynene på hennes flotte gamle maskin. Grønn, enkel, inni en kul koffert med en morsom gammel SASlapp.

Tidligere har jeg kalt det strikkepinneetui, men for meg så er blir ikke det helt riktig. Et etui er gjerne noe som oppevarer noe, ja. Men det skal være hardt. Har du noen forslag til hva jeg kan kalle det?

Og til sist, husk på å bli med i trekningen på tekstilene som gis bort her

1 kommentar:

  1. Kan ikke du legge ut nærbilde av sømmene du har brukt også? Eller kan jeg se dem før du gir dem langt vekk?

    Kanskje du kan kalle det mappe?

    G

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)